Dion Verbeek



Boeker van artiesten, feestjes-organisator, hoer (wat alles betreft organisatie rond evenementen en muziek), binnenkort ook eigen label samen met twee vrienden. Hieronder filmpjes die me inspireren, die ik simpelweg leuk vind, of die in de loop van de jaren onderdeel van mijn leven zijn geworden.

Sock 2: Ptikobj

Koning, Keizer, Admiraal, David Firth. Super sfeer, simpele animaties,
heerlijke geluiden, de sereniteit. Klopt gewoon helemaal.

Sasquatch 2009

Wat valt hier nog over te zeggen?

Bloc Party - This Modern Love (acoustic on sidewalk)


"Would sell my entire family into Thai slave trade to have been there
for this." Ik ben het helemaal eens met deze persoon. Hier hoop je
ooit toch eens per ongeluk tegen aan te lopen? La Blogotheque is een
geniale site die bandjes en singer-songwriters een spontaan
accoustisch optreden laat doen op straat, in een huis, op een kerkhof,
in een kroeg enz. Vervolgens filmen ze het en gooien het op internet.
Dit is een van mijn favoriete opnames (al heb ik ze nog lang niet
allemaal gezien), ook omdat ik redelijk verliefd ben op Bloc Party.

D1 - I'm Loving

Geweldige beeldkwaliteit, ontzettend mooie grahics, de diepte
gedachten die bij het kijken door je hoofd suizen. Wooow!!

The Hasbeens - You and Me

Ik heb niet zoveel verstand van beeld eigenlijk. Dit is gewoon een
vette plaat met gewoon een vette videoclip. Zo mogen er wat mij
betreft nog veul meer gemaakt worden. Daarnaast is het ook een beetje
promotie voor de artiesten natuurlijk ;-)

Weebl and Bob



Mogen er ook twee in een? Ja? Mooi. Weebl & Bob. Klassiekers
inmiddels. De site Weebl stuff zal inmiddels wel een dikke
multinational zijn. Toch? Afijn. Mocht je de twee wiebelende eieren
niet kennen: ze hebben een voorliefde voor taart (pie), zijn
ontzettend dom en hun avonturen doen zich over het algemeen voor rond
een paarse achtergrond. Humor tot en met wat mij betreft. Ik kan me
voorstellen dat het voor jou nergens op slaat, je zou in ieder geval
niet de eerste zijn.

Salad Fingers 1

Wederom David Firth. Wederom een klassieker. Salad Fingers. Wow. Checken.

Sheep in LED Clothing

KLIK!
Genius.


Noyeahno @ Lemon Community (Solar Weekend 2009)


Filmpje van feestje dat we afgelopen zomer deden. Lekkah.

Waking Life

Scene uit Waking Life. Een van de meest fantastische films die ik ken.
In de film staat het thema dromen centraal. Dit is een van de 100
interessante scenes uit de film. Meer zeg ik er niet over: gaan zien.

En zo kan ik nog wel even doorgaan, maar de tijd is helaas op.

- - - - - - - - - - -

NEXT: Paul Rikken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten