Imke Horvers


Hoi, ik ben Imke. Ik ben freelance redactioneel vormgever. Ik heb daar heel veel plezier aan. In mijn vrije tijd zit ik graag op Facebook of aan de keukentafel. Ik hou van woordgrappen en oneliners. Ik ben een beetje een nerd, maar niet zo veel dat ik me er op kan voor laten staan. Ik heb net het hele huis versierd met slingers voor mijn vriendje die dertig wordt. Vanmiddag ga ik verder met muffins versieren met Transformers van marsepein. Ik vind muffins net zo leuk als Transformers. Ik hou niet van onrecht en als ik zie dat iemand een misleidende advertentie op marktplaats heeft ga ik die rapporteren. Bijvoorbeeld als ze nep-design verkopen. Ik ga graag zo nu en dan op vakantie maar hou niet van mensen die zichzelf als 'reiziger' verheven voelen boven de toeristen. De leukste steden vind ik Amsterdam, Boedapest en Melbourne. Ik hou ook van lezen en koken en televisie.

Antoine Dodson


Dit was een hele grote hype maar ik kan hem niet vinden op Nazomergasten. Dat is zonde want dit is echt een life changer. Antoine Dodson is nu trouwens behoorlijk rijk en heeft na een kerst-single (He's climbing in yo chimney) nu ook een rapalbum uitgebracht. En zijn familie uit de projects verhuisd. Go Antoine! Dit is dus een remix van een nieuwsitem. Als je dat bekijkt na dit filmpje. En dan nog een keer het filmpje dan is het nog grappiger. Ze doen ook andere nieuws-items trouwens.

De Positivoos


Ik werk onder andere bij Margriet en veel collega's zijn daar uit de tijd van van Kooten en de Bie. Ik vind het meestal minder geestig dan zij. Maar dit vond ik dan weer een meesterwerkje.


(Insluiten op verzoek uitgeschakeld, voor de video: KLIK)
Dit is erg leuk en ik hou ook erg van Wolverine. Maar zelf zou ik wel Mystique zijn als ik moest kiezen. Alleen dan zou me de hele tijd transformeren in een knap iemand en niet in een blauw iemand. Ik zou ook wel die gast kunnen zijn die kan teleporteren maar die is zo lelijk en ook een beetje een pussy.

Fleet Foxes Cover

Ik ben dol op Fleet Foxes maar deze versie is nog mooier. Ik heb ook het album gekocht van First Aid Kit op iTunes en dat luister ik sindsdien bijna de hele tijd. Omdat het zo mooi is, maar ook omdat het bedrag niet van mijn rekening kon worden afgeschreven en ik toen 15 euro administratiekosten moest betalen bij Click en Buy en als ik het niet vaak luister is het anders erg zonde.

Eating grapefruit

Vet schattig!

The Future of Publishing

Dit vond ik een grappig filmpje. Ik zag het zonder geluid en dan is het eigenlijk leuker. Ik zie trouwens eigenlijk alle filmpjes van Nazomergasten zonder geluid omdat ik ze altijd tijdens het werken kijk.

Infinity Elephants

Dit filmpje moet je wel met geluid bekijken. Maar dan is het ook heel leuk en ook interessant. De andere filmpjes zijn ook wel leuk maar ik denk dat dit de leukste is. Ik krijg er altijd zin van om ook cirkels te tekenen en ook om terug te gaan naar de middelbare school en mezelf te slaan toen ik steeds omgedraaid zat bij wiskunde om met Chris Budie te praten of toen ik uiteindelijk helemaal niet ging omdat ik met de leraar overeen was gekomen dat ik toch alleen maar zou zitten praten en dat ik dus beter weg kon blijven.

All Your Base Are Belong To Us


Iedereen kent wel die uitdrukking 'All Your Base Are Belong To Us'. Hier komt het vandaan. Main screen turn on!!

Pesten


Ook een oud filmpje van een meneer in een Amerikaanse gemeenteraad die zijn spreektijd gebruikt om aandacht te vragen voor het pesten van jonge homoseksuelen kinderen en ondersteunt dat met een heel ontroerend verhaal. Ik vind pesten onbegrijpelijk. Onbegrijpelijk.

Chris Colfer

Ik kan uren kijken naar acceptance speeches en de gezichten van mensen als ze horen dat ze gewonnen hebben. Vooral ook dit gezicht. Oh en dan dat Rachel ook moet huilen. Heerlijk. Glee sowieso. Heerlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten