Rory Parks



Ik ben Rory (24) en hou van rauwe muziek, mooie meisjes en authentieke merken. Ook heb ik een sterk toenemende interesse in geld, een huis bezitten en de Saab 900 Turbo.. Over alles wat ik bewonder of nadenk schrijf ik op www.swurdin.nl.

Momenteel werk ik veel freelance (niche doelgroepen bereiken) voor grote merken en verdien hier en daar wat bij met een stukje schrijven of draaien. Ook studeer ik momenteel af bij Freshcotton op het onderwerp influentials. Door het blowg en bovenstaande werkzaamheden gaat dat nog niet zo heel soepeltjes. Volgend jaar wil ik weer een vaste baan oppakken en prachtige strategiëen opzetten bij een innovatief communicatiebureau.

A Basic Lesson In Snap

Voor alles is er een subcultuur of een groep bewonderaars. Waar wij SNAP vooral kennen uit paupere Afro Amerikaanse comedies brengen deze jongens het met stijl en klasse. Sna-a-a-a-a-a-p...

Cooking Live Octopus


Ik heb een weirde fascinatie voor levend eten sinds de film Old Boy waarin de hoofdrolspeler een levende octopus op eet. Als je een beetje zoekt op youtube schijn je dus ook levende sushi, kloppende kikkerharten en vers gefrituurde slang te kunnen eten. De octopus blijft toch het meest fascinerend. Kijk dat meisje hahaha.

Face Down, Ass Up

Een optreden van de 2 Live Crew tijdens de Phil Donahue show in 1990. Classic hoe je er op mainstream tv en een volle studio er een 'face down, ass up, thats the way I like to fuck' uit weet te gooien. Vooral de close ups van de blanke oma's in het publiek zijn fantastisch. 2 Live Crew, pioniers als het aankomt op vieze liedjes, de liedjes die ik ook graag draai.

Fine Girl From High School....

Misschien wel mijn favoriete Cool Keith nummer, en ik ben verliefd op dat meisje. Die clip is prachtig met die kleurtjes, stijling en make up.

Je Staat Op Internet

Deze video was al around voordat Youtube er was. Toen moest je hem gewoon downloaden en was hij 90 mb groot volgens mij. De tekst is geweldig, vooral de verse van Lexxus op 3:00 minuten: "je staat op internet, je bent een interslet, ik leg mijn pik in je nek en laat je letterlijk lullen uit je bek." Wat een figuur.

Titties op internet waren toen echt nog een dingetje, terwijl we in 2009 daar al een stuk minder moeilijk over doen. Het nummer vat dus duidelijk de tijdsgeest. Een goed artikel om daarover te lezen is Say Anything (http://nymag.com/news/features/27341/). Nog een tip.

Random Story

Een scene kid uit de VS verteld een verhaaltje. Inhoudelijk niet zo boeiend maar haar story telling skills zijn fantastisch. Let op haar mimiek, handbewegingen en haar. Wat een schatje.

Dora The Explorer is my bitch

Deze gast is grappig. Hij demonstreert hoe je dansjes doet op Baltimore Club muziek en heeft het zelf ge-edit. Ik weet niet waarom maar het werkt als een malle want ik heb dit filmpje denk ik al 50 keer gekeken.

Ninjasonik - Art School Girls

Mijn favoriete video van het bandje Ninjasonik dat laat zien dat kutmuziek ook heel mooi kan zijn. Ik bewonder kids die de westerse definitie van succes los kunnen laten en hun leven wijden aan hangen, feesten en alleen maar dingen doen die je tof vindt, vooral omdat ik zelf niet zo ben. Ninjasonik staat voor mij voor deze groep kids.

The Warriors opening scene

The Warriors (1979) over straatbendes in NY is één van mijn favoriete films. In de openingsscenes worden alle bendes en hun extraverte en super gestileerde outfits geintroduceerd. De muziek, de sfeer en het NY van die periode zijn echt prachtig in deze film waarin hiphop gewoon geen rol heeft.

N64 Kid / X Box kid




En nog ééntje voor de kerst.

Dit stukje duivelsgebroed krijgt een Nintendo voor kerst. Samen met zijn zusje houdt hij het niet meer van ontlading en enthousiasme. Vooral wat het jongetje zegt nadat hij zijn andere cadeautje uitpakt is classic. Ow wat vindt hij het waarschijnlijk kut dat dit online staat. Wel anders is dan X Box kid die een hele andere verrassing dan verwacht krijgt (ook even kijken voor het contrast). Wat zielig voor dat jongetje, wat grappig.

- - - - - - - - - - -

NEXT: Lisanne Creutzburg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten