Marleen Jansen
























Hoi. 

Ik ben Marleen Jansen.
Ik ben ontwerper.
Ik ben geen schrijver.
Dus ik hou het kort.
Waarschijnlijk kennen jullie de meeste filmpjes al.

X Mosterd Na De Maaltijd

ps. heeft dit je interesse gewekt? www.marleenjansen.nl


Kreatief met Kurk, Les 5: Lijden

Anders kijk je ff.

Marlena Shaw

Marlena Shaw, een vrouw van 70. Een van de mooiste optredens die ik ook heb gezien. Zij en haar glitterstok, love her longtime. Oh, en als je haar googelt zie je trouwens een fijne foto van d'r.

KaBoom! by PES

Zo'n vrolijke oorlog voer ik wel vaker, zowel met mezelf als met anderen. (Dit is trouwens mijn eerste 'mosterd na de maaltijd momentje'; ik kom er net achter dat Eva Mouton een zelfde soort filmpje heeft uitgekozen van regisseur Pes.) Pes je bent trouwens zelf een uitgeschoten clownskop.

Trendy shit

Gehuild heb ik, toen Rembo en Rembo ermee ophielden. Gelukkig bleek Maxim Hartman nog niet klaar te zijn met televisie. Sterker nog, terwijl De Overheid publieke omroepen het liefst ziet fuseren, kiest Maxim ervoor zijn eigen omroepje te starten: Omroep Maxim. Van voorkennis TV naar tweedelige beschuitpuzzels, logica blijkt geen vereiste. En soms, soms moet het vooral heel erg trendy.

I Saw The Devil - Official Trailer

Koreanen en hun onberoerde, afgestompte bekkies, goud waard. De soms wat vreemde wendingen en tikkeltje ongeloofwaardige beslissingen van de hoofdrolspelers mogen de pret niet drukken. Koreaanse wraak is goed, emotieloze koppen zijn dat ook…

The Big Lebowski - Gutterballs

Verbolgen om het verlies van zijn geliefde tapijt ("it realy tied the room together") gaat The Dude op zoek naar een vergoeding voor zijn geliefde vloerkleed bij zijn rijke naamgenoot. Wat een bravoure, wat een branie, wat een vermetelheid, wat een grootheid.

Een hard gelag

Heup gebroken, gestruikeld over de stoeprand, breuk niet genezen: nieuwe heup. En voor een nieuwe heup moet je onder narcose, HAHAHAHAHAHA.

Untitled #88

Ik ben fan van het werk van Aeneas Wilder.

Hans vs. Meiden van Halal

Broeierige, seksuele spanning: ik hou ervan. In combinatie met een sterk pleidooi voor de vrijheid van meningsuiting mag t niet ontbreken in dit lijstje. Wat een spannend filmpje.

Tinkebell - What is Cruel?

Over vrijheid van mening gesproken: Tinkebell. Het is net als met coriander, you either love her or you hate her, maar wat je er ook van mag vinden, haar kijk op kunst, ethiek en de wereld zet je wel aan het denken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten