Rene Bakkerus


(Foto van Boudewijn Bollmann)

Graag geziene gast bij feestjes, blogger bij de Eindhovense Biki90 en fervent mixtape maker. (De Bangers Mixtape van Rene Bakkerus is nog steeds te downloaden via deze link: Klik.) "Het feit dat ik niet vies ben van een avond Zomergasten maakt deze participatie des te meer interessant. Op mijn lijst 'nog aftemeeuwen zaken voor mijn 65ste' staat 'een pijnlijke stilte tijdens Zomergasten' met een dikke rode marker omcirkeld. Alee terzake, tien YouTube fimpjes selecteren. Piece of cake, ik begin te zoeken in mijn favorietenlijst op YouTube en vanuit daar komen we wel ergens terecht. Tedje start de band!

Kempi


Het begin van veel moois. Voor deze aflevering kwam ik uit Eindhoven, dat werd Eindje Gramma en nu uit Eindje Grrr. En dat allemaal dankzij een man (die niet kan lopen in Eindje). Mooi detail is ook die missende tand, en natuurlijk de introductie van B.EE.R.

Sesame Streets

Classic! Dit soort gouden YouTube momenten kom je niet tegen bij 'Laat Ze Maar Lachen'.

Godfather in 1 Minute

Deze zit zo goed inelkaar. En het rijmt ook nog eens.

De Oude Bok

'Hey Teemong, ik weet nog een vette locatie als je iets gaat filmen.', en een paar uur later kwam de beste man met aanhang opdraven. Hij wilde een film maken met exploderende biggen ofzo, maar onderweg naar de Oude Bok ontstond het idee om iets met 'The Shinnig' te doen. Een soort documentaire over 'The Shining'... het resultaat is bekend.

Ridiculously Hot LATINA girl dancing, not asian!

Origineel staat er Dutty Wine muziek Onder (Dutty Wine = YouTube aanrader), maar de muziek is bijzaak. Samen met 26 miljoen ander planeet bewoners constateerde ik dat zij wel wat heeft.

Angry Video Game Nerd

Deze man is mijn YouTube held, James Rolfe a.k.a The Angry Video Nerd is echt een bloed topper. Zoals bijna iedereen op internet is hij eenmalig voor de grap iets begonnen en nu scoren bijna al zijn films meer dan a milli a milli. De grap? Fokking slechte oude games reviewen. De game collectie van deze man heeft een hawt damm impressive hoog nerd gehalte, de titel ‘Game Nerd’ mag hij daarom ook met verve dragen. Maar los van de game reviews, volgens mij heb ik ze allemaal al meerdere malen bekeken, zijn ook de films over de bizarre jaren 90 game add-on’s gadgets, hardware of iets in die trant een feest voor de zintuigen; de afleveringen over de Nintendo Power Glove, de Sega Mega Drive raped by 32X & Sega Cd en Virtual Boy zijn instant classics. Alles aan zijn films is goed, zelfs de theme song is een hit en er circuleren honderden covers en remakes op het internets. Tegenwoordig zijn er veel copycats te vinden, zelfs enkel goede zoals de Irate Gamer, maar de Nerd blijft de man. Nog meer? Ja zeker, zijn movie know how’s over klassieke films en hun remakes zijn ook zeer vermakelijk.

Billy's Balls 2

Ik kan graag kijken naar het tot in perfectie uitoefenen van totaal nutteloze hobby's, machines en andere vormen van vrijetijdsbesteding.

The Illuminati and the New World Order

YouTube is ook een prima bron voor dagelijkse portie Illuminatie. Laat maar komen die New World Order. Jigga wordt onze nieuwe leider. Hova!

Two Girls One Cup Reaction The Reaction

Heel die 2girls and 1 cup reaction hype heb ik ook met een grote grijns gevolgd.

Verjaardag Skit

Niet alleen voor schaamteloze zelfpromotie, maar ook omdat dit je soort dingen online kan janken maakt YouTube een goud medium. "Oke. Dankjewel dankjewel. Bedankt."

Nou dat waren er al tien, en om er maar eens een Nazomergasten-cliché-in-wording te gebruiken: "Zo had ik er nog veel meer kunnen laten zien, maar helaas de tijd is op!"

Haleeej

- - - - - - - - - - -

NEXT: Rolph van Heyster

Geen opmerkingen:

Een reactie posten