Monika Blazevic


Foto door Sharon Jane
Aangenaam, mijn naam is Monika Blazevic. Mono kan ook, een bijnaam die ik al sinds de 1ste van de middelbare koester. Ondertussen 21 jaar. Geboren en getogen in Amsterdam, mijn dank gaat uit naar mijn ouders die op jonge leeftijd zijn verhuisd uit Kroatië. Ik hou van mooie dingen, mooi beeld, mooie kleding, mooi eten en ga zo maar door. Ergens best wel logisch. Er staat nog niet veel van mijn werk online maar ik ontwerp af en toe kleding, eigenlijk al sinds dat ik 14 ben. Kritisch zijn en commentaar geven vind ik heerlijk, lachen vind ik nog heerlijker. Van goed eten hou ik ook en werk daarom af en toe bij Foodware.
Zonder mijn vrienden, fiets en koffie ben ik niks.

Hier een paar filmpjes die mij inspireren/aan ’t lachen maken/laten huilen/gekke gezichten laten trekken, of gewoon niks met mij doen.
Kijk maar of je het boeiend vindt. Of ik Twitter? Wie niet.


going to the store

Dit, is gewoon heel apart. Ik heb me kapot gelachen, ik hoop jij ook.

Notorious BIG calms down crying baby

Toch vraag ik me dan af waardoor dat kind opeens stil is. Als ik, later als ik groot ben, kinderen krijg hoop ik dat ik ook ergens achter kom waardoor mijn kind stopt met huilen. Shit is fucking genius.

Le ballon

Mijn liefde voor ballonnen en animatie gaat diep, heel diep. ‘UP’ is dan ook 1 van mijn lievelingsfilms, zou een beetje afgezaagd zijn om de trailer hier te zetten. Laatst kwam ik op dit filmpje en ik vond het toch iets prachtigs. Kijk maar.

The Very Best of Versace for H&M

Ik heb een liefde voor mode, sommigen van jullie weten dat. Daarom vind ik deze add van de nieuwe H&M x Versace campagne dan ook gruwelijk, ja gruwelijk. De 16 jarige Daphne Groeneveld uit Leiderdorp (in december 17) is één van mijn lievelingsmodellen op dit moment en zit ook in de add. Verder moet je de comments onder het filmpje lezen, er zijn namelijk ondertussen al hele forums geopend over dat het allemaal illuminatie tekens zou hebben. Geniaal.

Jeans, a faded blue planet

JEANS, A FADED BLUE PLANET
Mijn passie met mode begon ergens met een voorliefde voor denim. Het idee dat een spijkerbroek een kledingstuk is die door iedereen gedragen word maakt niet uit welke stijl, vind ik zo interessant. Ambacht, materiaal en techniek vind ik dan ook heel belangrijk en de meeste mensen weten niet eens wat er vooraf gaat aan een broek die ze zo elke ochtend aan doen. Hier een trailer van een documentaire die ik nog steeds niet heb gezien (holla als je me kan ophoeken!) maar wel nog graag wil zien.

VanJess – Headlines/Thinking About You

Twee meiden die zingen. Niks boeiends aan, ik vind alleen dat ze het heel leuk doen en het geeft een glimlach op mijn gezicht.

Boyz 2 Men – End Of The Road

Toevallig zat ik deze clip laatst te kijken met 4 jongens op de bank. Er werd vooral besproken waarom mannen tegenwoordig niet meer kunnen zingen met hun ogen dicht en ook echt kunnen genieten van de muziek, zo erg dat ze bijna janken. Verder moet je vooral opletten op de jongens die op de achtergrond staan en heel hard lachen, ook om de oufits. En heel hard meezingen.

Being Elmo

Ja, hier heb ik niet zoveel over te zeggen alleen dat ik het hartverscheurend vind. Super mooi, ik hou van mensen met een passie. Ik kan niet wachten totdat ik ‘m ga zien.

Rihanna – Pon De Replay

Ik ben stiekem een enorme fan van Rihanna, eigenlijk ook niet meer stiekem.
Het idee alleen al dat ze op haar 23ste na 6 jaar in het vak te zitten 11 #1 hits heeft gescoord is belachelijk. Stevie Wonder heeft ze al ingehaald, nog 3 #1 hits erbij en ze heeft Michael Jackson en Madonna ook ingehaald. Even terug kijken dus naar waar het allemaal begon.

Dominatie Dinner 2010

Ik zei al dat ik niks ben zonder mijn vrienden. Hopelijk kan ik met dit beeld een beetje laten zien waarom. De koude dagen komen eraan en dit filmpje geeft me dan altijd wel weer een warm gevoel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten