Kevin Boitelle



Hallo, ik ben Kevin Boitelle. Ik ben 23 jaar oud en heb meer action figures dan iedereen die je kent, tell a friend bitch. Ik heb een keer kano gevaren in Kroatie en ben toen keihard met mijn hoofd tegen een boomstronk geknalt omdat er een dik, vadsig Duits wijf voor me zat, waardoor ik niet op tijd kon bukken. Toen ik 16 was rapte ik onder de naam Oor-Deel. Dat leek me een hele goede naam toendertijd. Speciaal voor mijn goede vriend Jos Bartels (artiestennaam: Tim Schwarts a.k.a. Young Misfit a.k.a. Lil' Rainforest) heb ik 10 filmpjes uitgekozen die ik niet per definitie goed vind, maar wel kneiter geil. Alle filmpjes zijn afkomstig van YouTube dus dat scheelt mij weer aanzienlijk in de bandwidth kosten van mijn eigen site.

me 0wnig a cihcken


Ik begin met het beste filmpje ooit gemaakt. Timing: immaculate. Misenscene: : immaculate. Kadrering: : immaculate. Kleurgebruik: : immaculate. Special effects: : immaculate. Montage: : enorm goed. Tijdloos, stijlvol, alles omvattend, diepgaand en luchtig zijn zomaar enkele woorden die in me opkomen. Kijk, geniet en kijk hem vooral nog tien keer.

Walrus sucks own dick

Je kunt prima over weg met Illustrator, je tekent een leuk kriebeltje links en rechts, je weet een camera vast te houden en er een shot uit te persen dat door kan gaan voor cinema, je schrijft zo nu en dan een leuke blog op je eigen stukje cyberspace en je partyfotografeert er op los..

Alles leuk en aardig, maar dit zie ik je nog niet doen.

Boise State girl tearin' it up on the cowbell!

Muziek is voor mij als beeldend kunstenaar en praktiserend filosoof een constante inspiratiebron. Kunst, filosofie en muziek zijn al sinds mensenheugenis onlosmakelijk met elkaar verbonden. Het sleurt me door een wervelwind aan emoties en begeleid me op het, vaak troebele, pad dat dit leven voor mij uitstippelt. Als ik het allemaal even niet meer weet, geblindeerd door de vele diffuse facetten van de moderne samenleving, zet ik dit filmpje op. Zodra ik de Boise State Girl weer die luttele 10 seconden de shit heb up zien tearen op die glanzende cowbell, kan ik de wereld weer aan. Passie, een intens leven en twee ogen die volledig los van elkaar kunnen functioneren.

Ik Heb Schijt

(Insluiten op verzoek uitgeschakeld, KLIK hier.)

Je kunt gaan wandelen in de gebergtes van woest India, je kunt gaan backpacken in Australie, je kunt op stage in een natuurpark in de wildernis van Canada en je kunt dichter tot jezelf komen door een maand lang in een klooster in Tibet een handstand op je knokkels te oefenen. Maar als je jezelf echt wilt leren kennen pomp je een keer een wheelie op je scooter in Venlo Zuid, terwijl een politieagent je omver probeert te trappen.

Mysteryland - Jim Aasgier



Ik weet niet of deze gemaakt is om mannen te scoren, maar het werkt in ieder geval wel. Of tenminste...mannenharten veroveren. Of tenminste...de mijne.
Ik heb nogal een zwak voor verhalen over DJ's die moeten openen op Mysteryland. Einzelgangers, freaks, nerds, weirdo's, vreemde eenden, loners, buiten de bootjes, gemartelde zielen (Jim Aasgier).

En ook voor schattige festival gangers (die sportschool boy op 00:54). Dat zijn èchte karakters, geen stereotypen. Ze hebben tegenstrijdige eigenschappen, net als mensen.
Toen ik de openingstitels zag, dacht ik 'O...101TV' en liet m'n eventuele verwachtingen varen. Ik ben er niet zo van.
Tot seconde 25 kon het nog een of ander lame BNN filmpje zijn, maar vanaf 'Jij was volgens mij een van de 5 mensen die er waren..' was ik hooked. Het is maar een kort, in 12 uur gemaakt, Nederlands filmpje, maar ik vind het steengoed.
Op het eerste gezicht is het natuurlijk grappig. Maar echt grappig. Geen flauwe spoof-shit, maar oprecht grappige grapjes. Onverwacht en origineel, zoals 'Daar wil ik het dus effe over hebben', 'Je doet eigenlijk de opening' en 'Waar was iedereen?'.
Maar eigenlijk is het gewoon Drama, in een aandoenlijk, metaforisch jasje. Want zou het echt zo kunnen zijn dat de gesloten, maar zachtaardige freak dan eindelijk een festival gevonden heeft waar hij lekker plaatjes kan draaien? Of zou het toch weer door z'n onkundige vingers glippen? Ja dus en daar eindigt het filmpje, terug bij af. Mooi.
De dubbele laag en de tragiek zitten er echt goed in.
En het is natuurlijk gewoon best wel subliem geacteerd door die Jim en die presentatrice.

Weird Water Experiment!


Het zou kunnen komen doordat ik er zelf voor een luttele 60% uit besta, maar ik heb echt iets met water. Je kunt het drinken, je kunt er in zwemmen en mensen met een waterhoofd hebben er heel veel van in hun kop. Uri van Gobbel schijnt een hekel aan water te hebben, maar dat zegt meer over Uri dan over water. Het mag vanzelfsprekend zijn dat ik enkele van mijn noodles verloor toen ik dit filmpje zag. De opbouw en de muziek zijn perfect gedoseerd en brengen je bronzige holletje tot op het puntje van je eikenhouten zitmeubel. Een Hollywood remake schijnt in de maak te zijn, de focus puller van Waterworld is reeds aan boord.

Top 100 Fail Clips of 2009

We weten allemaal dat de Internet ergens begin jaren '90 ontwikkeld is door de redactie van 'America's Funniest Home Video's', om de filmpjes die de show niet haalde toch aan de wijde wereld te kunnen vertonen. Sinds toen zijn met een rotvaart dingen als Facebook, Twitter, Gmail en CU2 erbij gehaald om het geheel enige maatschappelijke relevantie mee te geven. Gelukkig kunnen we anno 2010 nog steeds met volle teugen genieten van ontzettende domme mensen die ontzettend domme shit doen. Gooi je Pathe Pas weg en kijk dit elke avond.

Epic Karazhan - World of Warcraft


Ik heb de ballen verstand van 'World of Warcraft' en zodoende vind ik dit een tergend saai filmpje. Het duurt 10 minuten en is geupload door ene Realityshock. Er gebeurt geen hout. asencio2 vond de video 'awesome' en gaf hem 8 maanden geleden 5 sterren. Ik vond hem zojuist enorm dom en nam niet eens de moeite om sterren uit te delen. Als je van kut Gothic houdt zit er een nummer onder geplakt dat je heel erg leuk zou kunnen vinden.

Raptor Devours Cheerleader

Ik heb hier weinig over te melden, behalve dat je als domme blonde Cheerlead kut niet voor de voeten van een fucking gevaarlijke opblaas Raptor moet gaan lopen want dan vraag je om problemen. Als je daar aan twijfelt raad ik je aan het bovenstaande filmpje te kijken, en dan praten we daarna verder. Insha'Allah.

Amazing Dragon Illusion, Solved!


AAAAAAAAARRRRRRGGGGGHHHHH MATTIE!! IK DACHT DIE KANKER DRAAK KOMT UIT DE BEELDSCHERM!! HELEMAAL SPIGHOLOGISCH!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten