Lee Stuart



Hoi ik ben Lee Stuart, 30 jaar oud (da's mentale voorbereiding, eigenlijk ben ik 28), hoofdredacteur van State Magazine, freelance stylist en ik moet iets bekennen: Ik ben nu superonzeker jongens, dat alles dat ik met jullie ga delen al lang en breed bekend is. Ik wil nu vooral wat langere filmpjes zien, goede interviews enz.. Dus als ik thuis ben kijk ik Charlie Rose, de reportages van Louis Theroux (waar is hij gebleven?) en Inside The Actors Studio maar natuurlijk zie ik ook weleens iets op het internetje. Ik zal proberen het worth your while te maken. Ok? Ok.

Richard Prior coked out interview



Richard Pryor heeft voor comedy heel veel betekend, maar daarom wil ik dit niet met jullie delen. Ik deel dit met jullie omdat hij me aan mijn broer J doet denken. J is fan van hem en at times net zo grof en 'stir crazy' als Richard. Dat heeft hij van onze moeder, die was dat ook. Dus uhmm say hello to my family. Coke hoort er trouwens niet echt bij bij ons hoor, wij worden nog lelijker als wij dat zouden gebruiken. Richard stond wel bekend om zijn druggebruik en tijdens dit interview is hij out of this world naar de klote. Hij air-masturbeert, heeft het over fuckin young girls, vraagt de interviewer of ie met z'n lul mag spelen en meer. Aangenaam!

Blossom theme



Ik zag laatst Kirstie Alley op tv, die heeft een nieuwe show, Fat Actress. Wat ik daar van vind weet ik nog niet maar Blossom -kent iemand Blossom nog?- zat er ook in. Zie hier het openingsnummer van Blossom, seizoen 2. Blossom was echt een serie voor meisjes maar ik kan me herinneren dat er heel openlijk over bijvoorbeeld drugsverslaving werd verhandeld. Haar broer in de serie was namelijk verslaafd en dat was een groot thema van de serie. Het perspectief van het jongere zusje dat het daar moeilijk mee heeft was wel mooi en goed om te zien. Volgens mij ben ik opgevoed door de televisie.

Eddie Murphy en Michael Jackson - Watzupwithu



Even terug naar Richard Pryor: comedians als Dave Chapelle, Chris Rock, Kat Williams en natuurlijk Eddie Murphy zijn natuurlijk heel erg beïnvloed door Richard. Via Richard dacht ik aan Eddie en toen herinnerde ik me dat ik een tijdje geleden een mooi videoclipje van hem en Michael Jackson zag. Het stond al op Facebook, dus mijn Facebookvrienden kennen 'm al maar sowieso altijd fijn om even een beetje kunst tot je te nemen. Kunst, dat is het.

Nia singing Can't Hide Love by Earth Wind and Fire at age 4



Ben je boos? Pluk een roos. Of Kijk dit filmpje. Te schattig echt. Niet dat ik mijn kinderen op YouTube zou zetten want dat kan echt heel erg mis gaan ook. Dat demonstreer ik later nog maar dit meisje vind ik in ieder geval heel erg leuk.

Dolly Parton - The Bargain Store



Als ik beats maakte zou ik het begin van deze track samplen. Daarnaast vind ik 't echt een te mooi nummer. Dolly is een genie, dat weten maar weinig mensen.


Hussein Chalayan SS07




Ik hou dus best wel van kleding en stijl enzo en dan zie je weleens een modeshow. Hussein Chalayan verbaast mij elke keer met zijn shows, hij doet zulke toffe shit gewoon. De kleine jongen in mij wordt hier heel blij van. Om de fashion bullshit talk te skippen ga je naar 1:52, blijf wel kijken tot het einde. Oh zo sick!


James Brown, Michael Jackson & Prince samen on stage


(Insluiten op verzoek uitgeschakeld, vandaar: KLIK)

Stel je toch eens voor dat je hier bij was. Compleet mindblowing dunkt me. Drie van zulke iconen samen op één podium. YES! Prince laat heel goed zien hoezeer hij beïnvloed in door JB, bijzonder. Fucking eikels hebben embedding disabled.


Scarlet takes a tumble



Er zit bijna een soort thema in de filmpjes die ik uitkies, zie je?

ATL Hoodrat aka Soulja Girl goes crazy on the Marta



Heel erg verontrustend. Ik geloof dat haar familie zelfs nog via de Oprah Winfrey show officieel heeft gereageerd, zo ver is dit filmpje gekomen toen.


Beirut - Nantes, gefilmd door blogotheque.net




Ik ga hier niet al te veel over zeggen hoor. Kijk gewoon en geniet. Blogotheque heeft nog veel meer mooie filmpjes gemaakt, zo ook eentje met Jason Mraz. Je moet begrijpen dat ik zijn muziek zoals ieder weldenkend mens helemaal niets vind maar dat ene filmpje is magisch.


- - - - - - - - - - -

NEXT: Saskia Haex

Geen opmerkingen:

Een reactie posten