Omar Dahmani


Ik ben Ome Omar en ik ben 21 jaar oud aan het zijn. Ik kom uit het verre Amsterdam noord waar mensen je neersteken voor je sneakers. Ik rap, schrijf en acteer als je me betaalt. Maar ik sta naast dit alles vooral bekend om mijn literaire acrobatiek op Twitter. Ik voel me vereerd te zijn uitgenodigd voor Nazomergasten.

Nobody Can Cross It, TVJ News Jamaican Twanging

Om te beginnen..

Ski

Dit is gestoord. En daarom houd ik ervan. Niet alleen kunnen deze niggers skiien, ook gooien ze sick ass motherfucking truukjes. Wauw. Na het zien van dit filmpje kan een ieder gelukkig heengaan.

Kenny Powers - K-Swiss CEO video (Uncensored)

Kenny Powers is een wandelende legende. En daarvoor heb je stevige schoenen nodig. Voor K-Swiss maakte hij het volgende filmpje. Die shit is krankzinnig in het membraan.

Madonna - Hollywood

Een nummer van Madonna zou je niet zou gauw verwachten van een gangsterrapper als ik, maar dit liedje is gewoon fucking gruwelijk. De video is outrageously arty en maatschappijkritisch. Haters gonna hate.

Chaplin's The Kid

Charles Chaplin behoeft niet teveel uitleg. Ik kan eindeloos genieten van deze man (no homo). Bijna niet human zoveel genialiteit.

Kohfie Konnect - Dubbel KO

Ik vind dit een van de allerbeste Nederhop videos ooit uitgebracht. Een gruwelijke cast in een strak vormgegeven concept met een dik liedje eronder. Master.

Wolken #2

Het dreamteam achter bioscoopfilm Rabat maakte een tijdje terug de volgende korte film. Ik vind 'm mooi, herkenbaar en ontroerend (no homo at all).

De Lach van Max B

Max B is een van mijn favoriete rappers. Hij lacht als een eend.

Kansas - Dust in the Wind

De serieusheid die schuil gaat achter deze video gaat zo ontzagwekkend diep dat het me keer op keer tot tranen roert.

Salad Fingers - Spoons

Deze gozer houdt van roestige lepels.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten