Justine Leenarts


Mijn naam is al 24 jaar Justine, mede oprichter van Team Terror Kid & Lover Child wat dat precies is weten we zelf ook nog niet. In opleiding om ooit de beste fotograaf te worden. Of in ieder geval alles wat ik mooi leuk of goor vindt vast te leggen. Trotse eigenaar van sarcasme, zelfspot, gouden hart, 100 paar schoenen en nog meer geheimen. En zoveel getalenteerde vrienden waar ik meer van leer dan ze weten. Het liefst zou ik mysterieus zijn, maar daar vertel ik te veel voor. Ik leef meestal op een roze wolk en ben verliefd op de realiteit uit het oog verliezen.. Omdat mijn waarheid net iets leuker is.. Meest gebruikte zinnen: 'Ik bedoelde het niet zo.', 'Ik heb het niet gedaan.', 'Ik ook van jou.', 'Grapje natuurlijk.' en 'Jij bent echt m’n lievelings!'
Ik hou van kippenvel muziek, regenbogen, hoogste hakken, bellenblaas, vertellen over m’n dromen en geloven dat ze altijd iets betekenen gangsters, lezen, Parijs, koffie verkeerd met soja melk, echte jongens en sexy meisjes. geheimpjes, Dansen op een podium als m’n vrienden daarnaast belachelijk goed draaien, mooie jurkjes, complimentjes waar mensen over na denken en het meest van m’n zusje. Minder gesteld ben ik op mensen die zeuren om te zeuren, Mariah Carey, roddels over mij die zo belachelijk zijn maar die iedereen gelooft, filmpjes van het weekend als m’n kater er nog is, horror films en Vodka tranen, Verder hou ik van ongegeneerd het liedje van de dag 10 keer op repeat zetten, Fashion magazines van m’n laatste geld kopen baby poesjes, zwarte kleding dragen en denken in kleur. Hier mijn cadeautje voor jou! Hou d’r van of haat er op.


Linday's Private Party

Deze shoot voor Muse “The Fashion art Magazine” is vastgelegd door YuTsai. Het is een ode aan de vurige relatie tussen Johnny Depp en Kate Moss in de jaren negentig. De making off is zo sexy, goeie binnenkomer zou ik zeggen..

GREEN GRASS

Jos Kel druk aan het afstuderen als Grafisch ontwerper, mensen laten lachen en plaatjes draaien heeft nog een passie film maken. Zijn eerste korte film geinspireerd op het gedicht Green grass. heeft me heel gelukkig gemaakt. De verschillende werelden en kanten van de liefde zijn voor iedereen herkenbaar. De beelden zijn mooi en de omgang van sfeer maakt het geheel even onverwachts als de liefde zelf. Alleskunner Chantal Ebbinge doet niet onder aan acteur Achmed Akkabi en samen zetten ze een overtuigend spel neer. Trots en heel veel liefde voor m’n speciale vriend Jos Kel.

Stiekem nog een linkje voor het filmpje met muziek.

Jeux D'enfants


Echte vriendschap en onvoorwaardelijke liefde altijd en overal is toch wel mijn eerste levens behoefte. Zonder dat hoef en kan ik niets. Vroeger (als in 7 jaar geleden) keken m’n zusje en ik deze film keer op keer. verliefd op hem, verliefd op haar, verliefd op het verhaal. M’n favoriete film die ik kan blijven kijken. Mooie beelden en prachtig verhaal. Het is het regie debuut van Yann Samuell, die al werkte in de tekenfilm wereld. De film zit dan ook vol met animatie, speelse effecten en vreemde camera bewegingen. Guillaume Canet en Marion Cotilard spelen de hoofdrollen. Dat is natuurlijk al een reden om deze film te kijken.

Kate Moss For Alexander McQueen Fashion Show

Designer Alexander McQueen is op 11 februari overleden. De reacties op Twitter gingen weer net een stap te ver. Maar deze man zette conceptueel geweldige shows neer elk seizoen weer. Dit magische filmpje waarin filmmaker Baillie Walsh in zijn show (2006) een hologram van Kate Moss maakte vind ik nog steeds zo mooi.


Californication - Dear Karen


Hank Moody is meer dan ik in woorden kan vertellen, hij heeft het gewoon, de serie heeft het.Meestal lach ik en herken ik veel van m’n verboden verloren of geheime liefdes in Hank. In deze aflevering zie je een flashback naar hoe het ooit begon. Je ziet het ontstaan van de liefde tussen Hank en Karen. De brief die hij haar schrijft (“She said one thing and I said another and the next thing I knew I wanted to spend the rest of my life in the middle of that conversation.”) bestaat misschien wel uit de mooiste zinnen die iemand tegen kan je zeggen.

Whenever I'm With You

Het zou Nazomergasten niet zijn zonder Jim Taihuttu er bij te halen. Je haat hem of je houd van hem. Dit filmpje heeft in ieder geval m’n hart veroverd. Misschien kwam het door het moment, het gevoel of de herkenbaarheid die ik er in vond. Maar ik ben blij dat Jim het naar me doorstuurde in plaats van liet zien, want ik heb stiekem zonder geluid een traantje gelaten. Om het vervolgens nog 10 keer te bekijken. Het neemt je terug naar die ene liefde, die speciale, die liefde die voor altijd in je hart zit en die je zo goed bewaard dat die ook nooit meer zal verdwijnen. het nummer van z’n vader Gino Taihuttu versterkt het en maakt het compleet. En voor mij een van de mooiste korte filmpjes die ik ooit heb mogen aanschouwen.

Derniere minute

Lisanne Creutsberg bekend om haar grafische kunsten, illustraties, humor en enorme passie voor alle kleine dingen in het leven. Maakte een stopmotion filmpje waar je vrolijk van wordt. Dus een minuutje voor Lisanne Creutsberg, of in mijn geval het liefst een hele dag. Dan wel met Carla Bruni op de achtergrond.

Strapped 'n Strong

Documentaire maker Joost van der Valk neemt ons mee in de wereld van de Crips in Agga.
Local G’s daar moet je wel van houden. Ze vertellen over hun leven, respect, broeder liefde, kogels, geld en handel. Vorige week vrijdag ging er eentje naast me lopen op Holland Spoor. Hij wenste me een fijne avond, ik lachte en liep stoer van buiten beetje angstig van binnen door, m’n nachtelijke avontuur tegemoet.
Trots op Den Haag! Eigelijk durf ik er verder niet zo veel over te zeggen..

Lara Stone & Baptiste Giabiconi by Karl Lagerfeld


Misschien is het omdat ik een sucker voor Chanel ben, mijn ware liefde tot nu toe Karl Lagerfeld is en Lara Stone m’n voorbeeld.. Maar ik heb iets met dit filmpje, zo echt en puur. Karl is een van de beste ontwerpers van de wereld, kan fotograferen, hardcore dieten verzinnen, en filmen.. ik hou er van..

Birds of Paradise

Dieren en mensen verschillen weinig van elkaar, dit filmpje doet me dan ook erg denken aan een zaterdag avond. Mannen die hun kunstjes vertonen voor de sexy meisjes in de club. Sommige mannen denken met een dansje en wat rare geluiden onze hartjes te veroveren of in ieder geval de beentjes te laten spreiden. Dus voor alle Planet earth verslaafde, vogel liefhebbers en mannen die nog wat willen leren. Een laatste dans speciaal voor jullie!
Kus en een Box

Geen opmerkingen:

Een reactie posten