Joris Titawano


Hoi, ik ben Joris Titawano. Ik maak muziek voor een heleboel mensen en projecten. Misschien heb je het weleens gehoord door de liedjes die ik maakte met onder meer Jiggy Djé, Winne of Dio. Of door mijn eigen album ‘Goed Ontmoet’ die ik vorig jaar mocht uitbrengen via Top Notch & Noah’s Ark. Het meest recente werk is de filmscore van de film Rabat waar ik het afgelopen half jaar mee bezig ben geweest. Dat was mijn eerste score en een een avontuur om te doen. Voor de rest heb ik een lieve vriendin en zit ik veel op het internet. Dus ik ben bekend met de webpage YouTube.

Mocht je nou meer willen weten of meer van mijn Youtube suggesties kijken dan kan je me altijd volgen via: Twitter.


Rabat X Nazomergasten: Joris werkte mee aan de soundtrack van de film.

Scottie Pippen

Nostalgie. In de jaren 90 wonnen de Chicago Bulls zes NBA titels. De grote man was natuurlijk Michael Jordan maar dat was hij niet geweest zonder zijn rechter hand Scottie Pippen. Een giga speler die ik nog even wilde eren.

Herbie Hancock & Quincy Jones

Twee helden in de studio. Herbie Hancock legt Quincy Jones een drum computer uit.

Zapp and Roger Live 1989 BET

Een van de meest swagvolle (dat is bij deze een woord) optredens die ik ben tegen gekomen.

Barcelona 5-0 Real Madrid (2010)

Als Barcelona fan vond ik dit seizoen natuurlijk fantastisch. Wederom zijn we kampioen (3e jaar achtereen) en is de Champions League weer binnen. Maar de grootste overwinning was misschien wel de competitie wedstrijd tegen rivaal Real Madrid in Camp Nou die met 5-0 werden afgeslacht.

D'Angelo - Chicken Grease (Live)

Deze man wordt nog steeds heel erg gemist. ?uestlove op de drums en Anthony Hamilton in het achtergrond koortje.

Eastbound and Down Deleted Scene

Ik ben een groot fan van Will Ferrell. Eigenlijk alles wat hij heeft gedaan is te grappig. Dit zijn deleted scene’s uit de top serie Eastbound and Down waar hij een bijrol speelt als slicke autodealer.

The Black Keys - Too Afraid To Love You (Live in Studio)

Wanneer ik dit zie wil ik daar zijn. In die studio muziek maken. Het liefst in zwart wit ook.

Arsenio Hall Show (Final Episode) Hip Hop All stars

Hiphop! Dit kwam ik tegen toen ik 15 was ofzo en heb het gelijk 1000x keer bekeken. Het hele Yo! MTV Raps heb ik nooit mee gemaakt dus ik vond deze cypher heel bijzonder. Vandaag de dag kan ik ook nogsteeds bijna alles meerappen.

Woodkid - Iron

De mooiste videoclip gemaakt dit jaar. #deleven is een goede tweede overigens!

Knicks vs Bulls - 1998 (Jordan's last game at MSG as a Bull)

Toch nog een MJ moment. Zijn laatste wedstrijd die hij speelde als Bull in Madison Square Garden tegen de New York Knicks was een bijzondere. Dit was in New York wel vaker het geval aangezien filmregisseur Spike Lee altijd op de eerste rij zat en gedurende de wedstrijden MJ uit zijn concentratie probeerde te halen. Dit keer was er nog iets anders. Michael Jordan leek het leuk om te spelen op schoenen van tien jaar oud. 2 maten te klein en dus voor een topsporter eigenlijk niet te doen. Maar voor MJ geen punt. 42 punten, 8 rebounds en 6 assists. Een staande ovatie van het Knicks publiek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten