Titia Hoogendoorn


Hoi ik ben Titia, voormalig tienerster. Tegenwoordig klei ik abstracte vormen op de kunstacademie. Later wil ik een blonde stoot worden. (Of countryzangeres, maar ik denk dat ik dat best kan combineren).
Ik heb ook Twitter en een site.

Oja ik hou ook van Acda en de Munnik en geromantiseerde remakes van documentaires. Daarom heb ik vaak fitty met mijn klasgenoten. (Dat woord heb ik zojuist geleerd van een fan uit de gevangenis).


Bande a Part


Dit is mijn favoriete scene van Godard uit Bande a Part. Laatst heb ik drie uur mijn leven gebruikt om dit te leren. Het ziet er nog steeds niet uit.

Tar and Feathers - Jiří Kylián


Dit zijn hele artistieke dansers

Kreatief met Kurk


Dit filmpje kreeg ik laatst door gestuurd door Roos die me blijkbaar heel goed kent.

Brigitte Kaandorp

Ik weet dat het niet ok is om vrouwelijke caberatiers goed te vinden maar ik ga er gewoon voor uitkomen, ik ben fan van Brigitte Kaandorp.

Who Killed Amanda Palmer?

Amanda Palmer is mijn favoriet alto/gotic artiest. Sommige mensen roken, Amanda Palmer scheert haar oksels niet om cool te zijn bedoel ik.

What's wrong with our food system

Ik heb ook nog een filmpje van TedX er bij gezet om te profileren dat ik nadenk over de wereld en moeilijke dingen. Oja en ik ben voor eten! laat dat duidelijk zijn.

Ludo Sanders

Oja ik ben smoorverliefd op Ludo Sanders.

Tim Burton

Ik ben heel erg fan van Tim Burton.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten